Terméktámogatás:

+36 1 437 66 55

Home mit válasszak? érvek az SSL mellett
 

Miért nélkülözhetetlen az SSL technológia?

Az e-kereskedelmi szolgáltatásokat (pl.: webáruházat), levelező rendszert, e-ügyviteli rendszert, ügyfélkaput, távoli elérést, webszervizt, CLOUD szolgáltatásokat használó cégek számára alapvető eszköz az ügyfélbizalom megszerzésére és a webes felületen kezelt érzékeny adatok biztonságos kezelésére, titkosítására a biztonságos webkapcsolat kialakítása, melyet az úgynevezett SSL technológia segítségével érhetnek el. A minőségi, felelős online szolgáltatásokban, vásárlásoknál, pénzügyi tranzakciókban, regisztrációkban (ügyfélkapuk), levelezésben résztvevők alapvető biztonsági elvárása, hogy az adatfogadó fél biztosítsa Őket arról, hogy az általuk megadott információkhoz (név, jelszó, személyes adatok, bizalmas, illetve pénzügyi információk, levelek tartalma, stb.) illetéktelenek ne férjenek hozzá, azok ne közlekedjenek titkosítatlanul az interneten, minimalizálva ezzel az adatszivárgások és a visszaélések lehetőségét.

Miért fontos, hogy a tanúsítványt hitelesítés-szolgáltató bocsássa ki?


Mert az SSL tanúsítvánnyal védett weboldalakat csak akkor fogadják el a böngészők automatikusan hitelesnek, ha a tanúsítványt hitelesítés-szolgáltató állította ki. Technikailag ugyan magunk is kibocsáthatunk ilyen tanúsítványt, de ez nem hiteles, így a felhasználás során a felhasználók sorozatos problémákba fognak ütközni: az adott weboldal meglátogatásakor vagy szolgáltatás használatakor a böngésző az ügyfeleket többszintű hibaüzenettel figyelmezteti és következetesen gátolja abban, hogy az oldalt elérjék. Az ügyfelek csak a hibaüzeneteken manuálisan túlhaladva érik el a webes szolgáltatást, saját felelősségükre és az alapvető biztonsági elemeket kiiktatva. Ez számukra hitelességi és biztonsági, az online szolgáltatást nyújtó cég számára pedig alapvetően szolgáltatás elérési, működési és kereskedelmi kockázat.

A NETLOCK SSL tanúsítványokkal védett weboldalakon és online szolgáltatásokban az ügyfelek és felhasználók nem kapnak biztonsági figyelmeztetéseket, hibaüzeneteket, a tanúsítványt a böngészők több, mint 99%-a automatikusan elfogadja és hitelesnek tekinti.


Nézze meg, milyen hibaüzenetekkel szembesül a felhasználó, ha Ön az alábbi hibás tanúsítványok egyikét használja a weboldalán:

- rosszul beállított tanúsítvány
- self-signed tanúsítvány
- lejárt tanúsítvány



 

 

Terméktámogatás kép

Ha bármilyen kérdése van, írjon nekünk az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. címre,

vagy hívja Ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon:


+36 1 437 66 55

hétfő-csütörtök: 08:30-17:00, péntek: 08:30-14:00